-
ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237209%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237209%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237210%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237210%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237211%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237211%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237212%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237212%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237213%5D_480.jpg)
![ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500 ŚRUBA WAŁU 5.0 V8 MERCEDES W220 C215 S500 CL500](/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_%5B237213%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.3 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienia: 500-011-774 LUB 720834559
Zostaw telefon |
Z demontażu jak na zdjęciu
Uwaga w jednym modelu pojazdu mogą występować różne silniki
Przed zakupem proszę porównać część ze zdjęciem oraz numerami jeżeli zostały podane .
Najpewniejszym sposobem doboru części jest sprawdzenie numeru produktu aktualnie zamontowanego w samochodzie .
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_[237209]_1200.jpg)
.
Nazwa części : ŚRUBA KOŁA PASOWEGO WAŁU KORBOWEGO
.
.
Dane pojazdu : MERCEDES - BENZ
Pojemność : 5.0 V8 4966 ccm
Moc silnika : 220 - 225 KW / 299 - 306 KM
Rodzaj paliwa : BENZYNA
Kod silnika : M 113.960
Przedział produkcji : 1998 - 2006
.
KOD MAGAZYNOWY : MB - 113.960
Część z demontażu .
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_[237210]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_[237211]_1200.jpg)
Podane dane pokazują cały zakres produkcji modelu - producent mógł stosować kilka typów części .
Silnik jak i część może występować również w :
Mercedes-Benz
KLASA S (W220) S 500 (220.075, 220.175, 220.875) (M 113.960 M 113.966) 4966ccm 306KM/225kW 1998/10-2005/08
KLASA S (W220) S 500 (220.075, 220.175, 220.875) (M 113.960) 4966ccm 299KM/220kW 1998/10-2003/12
KLASA S coupe (C215) CL 500 (215.375) (M 113.960) 4966ccm 306KM/225kW 1999/03-2006/03
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_[237212]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/237000-238000/SRUBA-WALU-5-0-V8-MERCEDES-W220-C215-S500-CL500_[237213]_1200.jpg)