-
TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171739%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171739%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171740%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171740%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171741%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171741%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171742%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171742%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171743%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171743%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171744%5D_480.jpg)
![TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2 TŁOK 085190+ 2.0 D V50 C70 II C30 S40 2 FOCUS 2](/images/Motospec2014/171000-172000/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_%5B171744%5D_480.jpg)
Wpisz swój e-mail |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 1 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Z demontażu jak na zdjęciu
Uwaga w jednym modelu pojazdu mogą występować różne silniki
Przed zakupem proszę porównać część ze zdjęciem oraz numerami jeżeli zostały podane .
Najpewniejszym sposobem doboru części jest sprawdzenie numeru produktu aktualnie zamontowanego w samochodzie .
![image](/upload/Motospec2014/images/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2.jpg)
.
Nazwa części : TŁOK 085190+
Średnica około 85 , wysokość 81 , komora spalania 44
.
.
Dane pojazdu : VOLVO
Pojemność : 2.0 D 16V 1998 ccm
Moc silnika : 100 KW / 136 KM
Kod silnika : D 4204 T
Rodzaj paliwa : DIESEL
Lata produkcji : 2004 - 2012
.
KOD MAGAZYNOWY : VOLVO - D4204T
![image](/upload/Motospec2014/images/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_3.jpg)
Podane dane pokazują cały zakres produkcji modelu - producent mógł stosować kilka typów części .
Silnik występuje również w :
Volvo
C30 (533) 2.0 D (D 4204 T) 1998ccm 136KM/100kW 2006/10-2012/12
C70 II kabriolet (542) 2.0 D (D 4204 T) 1998ccm 136KM/100kW 2008/01-2009/10
S40 II (544) 2.0 D (D 4204 T) 1998ccm 136KM/100kW 2004/01-2010/12
V50 (545) 2.0 D (D 4204 T) 1998ccm 136KM/100kW 2004/04-2010/12
![image](/upload/Motospec2014/images/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_4.jpg)
![image](/upload/Motospec2014/images/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_5.jpg)
![image](/upload/Motospec2014/images/TLOK-085190-2-0-D-V50-C70-II-C30-S40-2-FOCUS-2_6.jpg)