-
WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232733%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232733%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232737%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232737%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232740%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232740%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232744%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232744%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232747%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232747%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232750%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232750%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232753%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232753%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232756%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232756%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232759%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232759%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232762%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232762%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232763%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232763%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232765%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232765%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232767%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232767%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232768%5D_480.jpg)
![WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30 WAŁ KORBOWY 1.8 2.0 16V C-MAX FOCUS 2 V50 S40 C30](/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_%5B232768%5D_480.jpg)
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 18 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Z demontażu jak na zdjęciu
Uwaga w jednym modelu pojazdu mogą występować różne silniki
Przed zakupem proszę porównać część ze zdjęciem oraz numerami jeżeli zostały podane .
Najpewniejszym sposobem doboru części jest sprawdzenie numeru produktu aktualnie zamontowanego w samochodzie .
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232733]_1200.jpg)
.
Nazwa części : WAŁ KORBOWY 1S7G-CF T46AA
USZKODZONY PO OBRÓCONEJ PANEWCE JAK NA FOTO
.
.
Dane pojazdu : FORD / VOLVO
Pojemność : 1.8 16V 1798ccm
Moc silnika : 92 KW / 125 KM
Rodzaj paliwa : BENZYNA
Kod silnika : CHBA / CHBB / B4184S11 / B4184S8 / Q7DA / QQDA
Lata produkcji : 2001 - 2010
.
KOD MAGAZYNOWY : FORD - CHBA , CHBB , Q7DA , QQDA , QQDB
VOLVO - B4184S11 / B4184S8
Część z demontażu .
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232737]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232740]_1200.jpg)
Podane dane pokazują cały zakres produkcji modelu - producent mógł stosować kilka typów części .
Silnik może występować również w :
Ford
FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 (Q7DA QQDA QQDB) 1798ccm 125KM/92kW 2004/04-2007/03
FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 Flexifuel (Q7DA) 1798ccm 125KM/92kW 2006/01-2007/03
FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 (Q7DA QQDA QQDB) 1798ccm 125KM/92kW 2006/03-2012/09
FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.8 (Q7DA QQDA QQDB) 1798ccm 125KM/92kW 2006/03-2012/09
FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.8 Flexifuel (Q7DA QQDA QQDB) 1798ccm 125KM/92kW 2006/01-2012/09
FOCUS II sedan (DB_, FCH, DH) 1.8 Flexifuel (Q7DA QQDA QQDB) 1798ccm 125KM/92kW 2006/06-2011/07
MONDEO III (B5Y) 1.8 16V (CHBA CHBB) 1798ccm 125KM/92kW 2000/10-2007/03
MONDEO III Turnier (BWY) 1.8 16V (CHBA CHBB) 1798ccm 125KM/92kW 2000/10-2007/03
MONDEO III sedan (B4Y) 1.8 16V (CHBA CHBB) 1798ccm 125KM/92kW 2000/10-2007/03
Volvo
C30 (533) 1.8 (B 4184 S11) 1798ccm 125KM/92kW 2006/10-2012/12
C30 (533) 1.8 FlexFuel (B 4184 S8) 1798ccm 125KM/92kW 2007/01-2012/12
S40 II (544) 1.8 (B 4184 S11) 1798ccm 125KM/92kW 2004/04-2010/12
S40 II (544) 1.8 FlexFuel (B 4184 S8) 1798ccm 125KM/92kW 2006/01-2010/12
V50 (545) 1.8 (B 4184 S11) 1798ccm 125KM/92kW 2004/04-2010/12
V50 (545) 1.8 FlexFuel (B 4184 S8) 1798ccm 125KM/92kW 2005/01-2010/12
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232744]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232747]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232750]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232753]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232756]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232759]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232762]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232763]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232765]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232767]_1200.jpg)
![image](https://www.motospec2014.pl/images/Motospec2014/232000-233000/WAL-KORBOWY-1-8-2-0-16V-C-MA-FOCUS-2-V50-S40-C30_[232768]_1200.jpg)